Kaupade kohaletoimetamine

Pakume kauba kohaletoimetamist Eestisse, Läti, Leetu ja Soome. Teiste riikide puhul palun võtke meiega ühendust info@babygo.ee või telefonil +372 56561692, et täpsustada transpordi tingimusi ja maksumust.

Kohaletoimetamise tingimused

  • Pärast müügilepingu jõustumist komplekteerib e-pood Babygo tellimuse. Kauba transport ja tarneaeg on laos olevatele kaupadele üldjuhul 2-3 tööpäeva. Reeglina postitame tellimuse samal päeval.
  • Tooted, mis on laos kohe olemas on tähistatud infoga LAOS.
  • Tooted, mille juures on eraldi märge tarneaja kohta, näiteks «Tarneaeg kuni 5 päeva«, siis tähendab, et toode jõuab Babygo lattu 5 tööpäeva jooksul, kust see Ostjale edasi saadetaks.
  • Kui selgub, et Klient on tellinud toote mida laos pole, siis teavitame Klienti esimesel võimalusel  uue tarneaja osas või tagastame raha.
  • Tellitud kauba saadame teele Itella SmartPOSTI, Omniva, DPD pakiautomaadist või kulleriga.
  • Vigaselt või puudulikult sisestatud adressaadi mitte leidmisel vastutab kauba hilinemise eest Ostja.
  •  Kulleriga tellitud kaubad antakse Ostjale üle saatelehega, mille Ostja on kohustatud allkirjastama.
  •  Postiautomaadist või kullerilt kauba üleandmisel palume Ostjal kauba pakendid ja kogused koheselt üle kontrollida. Hilisema pretensiooni korral toote või pakendi korral võtab veebipood Babygo kauba tagastamisel arvesse rikutud pakendi, kui toote väärtuse vähenemise.
  • Babygo e-pood ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest, kui tooted on õigeaegselt üle antud ja viivitus on põhjustatud kolmanda osapoole tegevuse tõttu. 

Vajad Abi?

Kirjuta meile

info@babygo.ee

Helista meile

+372 56561692

X
To top